Волонтер

Як працює соціальна служба.

27 листопада в Центральному будинку офіцерів Збройних Сил України під патронатом Державної соціальної служби для сім’ї, дітей та молоді проходив перший в Україні Фестиваль соціальних проектів, ІІІ Всеукраїнський фотоконкурс «Світ дитячої мрії», в яких брали участь соціальні служби з усіх областей України й молодіжні волонтерські організації, та IV Національний фестиваль соціальної реклами.

По всій Україні постійно проводяться різноманітні соціальні проекти, спрямовані на вирішення актуальних суспільних проблем. Тому одним із завдань фестивалю було представити ці проекти громадськості та сприяти обміну досвідом у наданні соціальних послуг. Можна було поспілкуватися з авторами і на власні очі побачити, які проблеми найбільш актуальні у тій чи іншій області нашої країни.

Як розповів перший заступник директора Державної соціальної служби Володимир Семенович Вовк, головним завданням, яке стоїть перед ними, це  допомога у подоланні проблем дітей, молоді та сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах та попередження сирітства. У кожної людини повинен бути свій соціальний робітник (щось на кшталт дільничного лікаря), який є своєрідним посередником між людиною та державою у відстоюванні нею гарантованих конституцією прав на освіту, лікування, житло тощо. Але, на жаль, відсутність кадрів не дозволяє соціальним службам виконувати свої обов’язки повністю, що є однією з головних проблем структури та причиною недовіри громадян. Співпраця з громадськими організаціями допомагає у вирішенні деяких проблем, відпрацьований механізм проведення експериментальних проектів допомагає засвоювати нові сфери надання послуг.

На другому поверсі розташувався ІІІ Всеукраїнський фотоконкурс «Світ дитячої мрії», представивши найяскравіші фотографії, надіслані на цей конкурс. А таких робіт у цьому році було майже 500. Кожна з них – це тепло та світ, який випромінюють дитячі обличчя, турбота та віра в майбутнє. Саме цей світ та бажання показати його всім через рекламні соціальні плакати, які закликали до чуткого ставлення к дітям та людяності, й стали поштовхом для оголошення конкурсу. Тепер ці сяючі дитячі очі заглядають в душу кожного з рекламних плакатів, пробуджуючи у людей доброту та співчуття.
Найефективніші зразки цієї рекламної продукції були представлені на IV Національний фестивалі соціальної реклами, який зайняв третій зал.

З кожної роботи, з кожної фотографії проектів дивилися обличчя дітей, які потребували допомоги,  але в усіх очах світилася віра в людей, в себе, в краще майбутнє. Навіть ті з них, хто вже давно живе на вулиці, вірять у життя, а їх очі випромінюють світ. Витягнути цей світ та, спираючись на нього, допомогти відстроїти нормальне життя – саме в цьому бачить кінцеву мету своєї роботи В. С. Вовк та всі ті люди, які працюють з ним.